button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Mój rower

Licznik odwiedzin

Pętla Blankensee - Lubieszyn

Sobota, 1 marca 2014 | dodano:02.03.2014Kategoria GT, Szosa

Kolejny słoneczny weekend (aczkolwiek zimny) więc szkoda nie pojeździć. Znowu z Adamickim wybraliśmy się machnąć pętlę do naszych zachodnich sąsiadów, czyli standardowe Lubieszyn - Blankensee. Adamicki stwierdził, że ostatni wpis dotyczący jego osoby był zbyt cukierkowy. Tak więc jechało się z nim słabo, przynudzał, zostawał w tyle, płakał jak mu odjeżdżałem do przodu i ogólnie był drewniakiem. Do tego jeszcze odkrył tajemnicę moich równych dystansów (po 9 latach jeżdżenia, lol). Tak więc nie lubię go już, to koniec naszego wspólnego pe... jeżdżenia ;)

Trasa:
Centrum -> Mierzyn -> Stobno -> Dołuje -> Lubieszyn -> Linken -> Bismark -> Blankensee -> Buk -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> Centrum
Dystans:48.00 Czas:01:54AVS:25.26
Vmax:42.91Temperatura:4.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Noc, cisza, ja, szosa

Środa, 26 lutego 2014 | dodano:28.02.2014Kategoria GT, Nocne manewry, Szosa

Tak jak planowałem, dwa dni odpoczynku po niedzielnej jeździe i mały nightbiczek ;) Piękna jazda, noga podawała ładnie, praktycznie zerowy ruch na drogach (jedna ciężarówka i jedna osobówka mnie przyprzedziły od Lubieszyna do Mierzyna!) i świetne oświetlenie dzięki nowej-starej kombinacji Sigmy Cubelight II i latarki Mactronica z diodą Cree 1W. Ahh i jeszcze +9*C. Idealne warunki :) Miał być las ale nie mogłem się oprzeć i poszła moja ulubiona mała pętla do nocnych jazd szosowych.

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Wołczkowo -> Dobra -> Lubieszyn -> Dołuje -> Skarbmierzyce -> Mierzyn -> Centrum

Dystans:34.12 Czas:01:19AVS:25.91
Vmax:42.12Temperatura:9.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Szoska

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano:23.02.2014Kategoria Szosa, GT

Umówiłem się z  Adamickim na małe, szosowe co nieco. Plan był jasny: pętelka po DE, według google maps jakieś 55km. Spoko, idealny dystans, tylko zapomniałem, że miałem jeszcze podjechać do rodziców. Trochę zmęczył mnie wiatr, dystans wyszedł trochę większy (60km), bo czekając na Adamickiego kręciłem żeby nie zmarznąć, a do tego doszło bonusowe 12km. Poważnie myślałem, że nie dojadę do domu rodzinnego, ledwo się doczłapałem, za dużo tych km. Chociaż towarzystwo dzisiaj było wyborne, żarciki tyrowo-rowerowe przednie, interlokutor nad wyraz inteligentny. Uch, aż się klawiatura klei od cukru ;) Fajnie wreszcie z kimś pojeździć, samemu to nudno bywa. Muszę odsapnąc ze dwa dni i walnąć jakiś night bike.

Trasa:
Centrum -> Mierzyn -> Stobno -> Stobno Małe -> Schwennenz -> Lebehn -> Krackow -> Glasow  -> Retzin -> Ramin -> Grambow -> Linken -> Lubieszyn -> Dołuje -> Skarbmierzyce -> Mierzyn -> Centrum -> Żelechowa -> Centrum

Dystans:72.12 Czas:02:56AVS:24.59
Vmax:52.01Temperatura:10.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Słonecznie

Sobota, 22 lutego 2014 | dodano:22.02.2014Kategoria GT, Szosa

Piękny, słoneczny, sobotni poranek zmobilizował do ruszenia 4 liter ;) Mimo bezchmurnego nieba i fajnej temperatury 7*C, było jakoś mokro i wilogotno na jezdni, szczególnie w zacienionych miejscach. Czyściłem napęd do północy, więc odpuściłem sobie dzisiaj las. Wybrałem 100% scieżek rowerowych lub asfaltu. Malutka pętla przez Dobrą i Bartoszewo, niestety na ścieżce do Głębokiego czterokrotnie jechałem po rozbitym szkle. Dlatego tak niecierpię ich, nierówne, z krawężnikami na wyjazdach z posesji, pełne szkła i piachu. Mimo bolących pleców, które naciągnąłem sobie ubierając się w ciuchy rowerowe (lol, starość!) jechało się fajnie.

Trasa:
Centrum -> J.Głębokie -> Wołczkowo -> Dobra -> Sławoszewo -> Bartoszewo -> Pilchowo -> J.Głębokie -> Centrum
Dystans:35.00 Czas:01:23AVS:25.30
Vmax:36.79Temperatura:7.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Wieczorne błotko

Czwartek, 20 lutego 2014 | dodano:20.02.2014Kategoria GT, Teren

Rano jeszcze mokro, ale już po południu ładne słoneczko i wszystko przeschło. No prawie wszystko wyłączając Lasek Arkoński i Głębokie ;) Po pracy od razu do domu i na rower, udało mi się 3/4 zrobić jeszcze za dnia, więc do nightbiku nie będę tego zaliczał. Męczyłem dzisiaj teren, szczególnie stare śmieci, gdzie złamałem sobie obojczyk 7 lat temu. Matko jak ten czas leci. W arkońskim ogromna ilość biegaczy, to ma chyba związek ze zbliżającymi się zawodami i biegnącą tamtędy trasą. Fajna temperatura 8*C, idealna na potówkę i bluzę rowerową z długim rękawem. Przy okazji muszę wyczyścić napęd, bo się zasyfił od... lata ;p

Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie pętla -> Lasek Arkoński -> Centrum
Dystans:30.34 Czas:01:25AVS:21.42
Vmax:47.22Temperatura:8.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Praca

Wtorek, 18 lutego 2014 | dodano:18.02.2014Kategoria GT, Szosa

Standardowa pętla "pracująca" czyli rano do roboty rowerem, a później od razu na Głębokie i do Lasku Arkońskiego. Jak zwykle po przerwie w jeździe tyłek boli ale po kilku km było już ok. Temperatura rano tylko 3*C, więc bez kurtki już się nie obeszło, ale po pracy +7*C i od razu lepiej ;) Na Głębokim całkiem ładne błocko, w sumie wolałbym już chyba mróz. Druga jazda i drugi raz jakiś jeleń trąbił, bo... po prostu jadę po ulicy? Scieżki brak. Jelenie.

Trasa:
Centrum -> Golęcino -> Warszewo -> Osowo -> ul.Miodowa -> Głębokie pętla -> Lasek Arkoński -> Centrum
Dystans:33.28 Czas:01:27AVS:22.95
Vmax:52.52Temperatura:7.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Wieczorne, małe co nieco

Poniedziałek, 17 lutego 2014 | dodano:17.02.2014Kategoria GT, Nocne manewry

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle, pojeździj "se"? Jakoś tak ;) Rzygam już bieżnią, więc rower to miła odskocznia. Trzeba przyznać, że ładnie mi się kondycja zbudowała na siłowni, trochę przypiekły nogi gdy wjeżdżałem na Osowo ale i tak jestem zaskoczony. Fajny, typowy nightbike, taki jak lubię z Laskiem Arkońskim w roli głównej. Było 6*C i poleciałem bez kurtki i początkowo póki się nie rozgarzałem ładnie wypiździło, ale póżniej już elegancko. Dużo się rzeczy zmienia, a rower zostaje. Ot, takie filozoficzne przemyślenie ;)

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Osowo -> Warszewo -> ul. Łączna -> Żelechowa -> Obwodnica Śródmiejska -> Centrum

Dystans:30.36 Czas:01:20AVS:22.77
Vmax:53.57Temperatura:6.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Stare śmieci

Sobota, 28 grudnia 2013 | dodano:30.12.2013Kategoria GT, Szosa

Miałem skoczyć na chwilę do rodziców, więc za namową przyszłej żony użyłem do tego środka lokomocji rowerem zwanego ;) Haa jakie piękne długie zdanie mi wyszło ;) Temperatura zacna, bo 9*C ale dosyć przenikliwy wiatr skutecznie odrzucał od zjazdu z Miodowej. Bo właśnie od rodziców pomknąłem starymi śmieciami przez Łączną na Warszewo i później na Osowo. Tam wybrałem szutruweczkę wzdłuż Miodowej, ekstra zjazd i nie wiało za mocno. Ogólnie fajna jazda, trochę krótka ale przy takiej pogodzie nie ma co narzekać.

Centrum -> Żelechowa -> Warszewo -> Osowo -> Lasek Arkoński -> Centrum

Dystans:25.00 Czas:01:03AVS:23.81
Vmax:41.00Temperatura:9.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Prawie jak nightbike

Niedziela, 22 grudnia 2013 | dodano:22.12.2013Kategoria GT, Nocne manewry, Teren

Prawie jak ponieważ 1/3 jazdy udało się zaliczyć jeszcze gdy panował półmrok, więc to taki nightbike połowiczny ;) Doszedłem dzisiaj do wniosku, że chyba zmienia mi się tolerancja na temperaturę, bo... wczoraj było 6*C i było mi w kurtce zagorąco, dzisiaj było już 8*C i poszedłem tylko w potówce i bluzie rowerowej z długim rękawem. Było idealnie, a kiedyś sobie nie wyobrażałem żebym tak jeździł i nie zmarzł :) Jeździło się dzisiaj genialnie, poleciałem standardowo do Lasku Arkońskiego i objechałem Głębokie (już po ciemku). Noga podawała, lampki świeciły, jednym słowem cud, miód i orzeszki :D Średnia bardzo ładna, sam nie wiem skąd taka różnica między wczoraj i dzisiaj. Cuda normalnie.

Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Arkonka -> Centrum

Dystans:30.06 Czas:01:14AVS:24.37
Vmax:43.22Temperatura:8.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Weekendowo

Sobota, 21 grudnia 2013 | dodano:22.12.2013Kategoria GT, Teren

W ostatnim wpisie zażartowałem, że jak wsiadłem na rower to gdzieś mnie wyślą z pracy w delegację. Wiele się nie pomyliłem, pojechałem na cały miesiąc (listopad) do... Korei. Tej południowej oczywiście. Przy okazji na weekend skoczyłem prywatnie do Tokio i można powiedzieć, że Azja zaliczona i wykreśliona z miejsc gdzie ewentualnie mógłbym jeszcze pojechać ;) Po powrocie, przez 2 tyg pogoda była kiepska, a później pochłąnęły mnie formalności związane z załatwianiem... ślubu. Mojego oczywiście :D Przed samymi świetami zrobiło się już spokojniej, nie pada, jest w miarę ciepło jak na grudzień, ja mam 3 tygodnie urlopu więc... czas na rower. Krótka i standardowa traska do Lasku Arkońskiego, zaliczone Głębokie i mega radocha z jeżdżenia. Oj brakowało mi tego, chociaż kondycja jest chyba ujemna.