button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Mój rower

Licznik odwiedzin

Maj, 2013

Odwrotna pętla Stobno

Poniedziałek, 20 maja 2013 | dodano:20.05.2013Kategoria GT, Szosa

Są takie dni, kiedy człowiek po prostu musi pojeździć, chociażby wiało, padało, grzmiało. Dzisiaj miałem taki świetny humor (ironia mode on), że koniecznie musiałem się rozluźnić na GT-ku. Było pochmurno, lekko wietrznie, tak sobie jeśli chodzi o temperaturę. Mam już trochę dosyć wyjeżdżania z miasta przez Głębokie, więc skusiłem się na ul.Okulickiego i miejscowość Przylep. Zdecydowanie ciekawsza opcja ale pod górkę jakby nie patrzeć. Eska Rock w słuchawce (jednej, bo drugie ucho nasłuchuje samochodów i otoczenia) i ogień ;) No może nie ogień ale płomyczek :D Fajnie, że zaliczyłem wreszcie zjazd do Lubieszyna, a nie podjazd. Za to nóżki skatowałem pod Miodową i wyszło na zero ;)

Trasa:
Centrum -> ul.Okulickiego -> Przylep -> Stobno -> Dołuje -> Lubieszyn -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> ul.Miodowa -> Osowo -> Warszewo -> Centrum

W oddali słynny szrot w Stobnie © Xsystoff

Przejazd kolejowy © Xsystoff

Prawie jak u Van Gogha © Xsystoff

Dystans:41.20 Czas:01:34AVS:26.30
Vmax:65.60Temperatura:18.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Dobieszczyn

Niedziela, 19 maja 2013 | dodano:19.05.2013Kategoria GT, Szosa

Wreszcie jakiś przyzwoity dystans w tym roku. Ten wypad to same niespodzianki, najpierw ICM pomylił się o dobre 1.5h jeśli chodzi o rozpogodzenie. Trochę wymarzłem (krótki rękaw + rękawki) ale nie było jeszcze tak źle, natomiast druga niespodzianka to tempo jakim sobie jechaliśmy. Mój dobry kolega jeszcze z podwórka i mój ojciec trzymali sobie do Tanowa 30-31km/h, a później 28km/h do samego Dobieszczyna. Myślałem, że będzie rekreacyjnie kręcenie, a wyszedł przyzwoity jak na moje obecne możliwości trening :) Bardzo miło się jechało, chociaż od Dobrej już czułem nogi. Na deser trzasnęliśmy Miodową i był power, zacząłem od 16km/h, po czym już od pierwszego zakrętu w lewo trzymałem 17-17.5km/h żeby skończyć na wyjeździe z lasu w okolicach 18km/h. I to wszystko po 60km na szosce :) Jestem mega zadowolony z dzisiejszej jazdy, to pewnie przez to, że ogarnąłem zasyfiony napęd i lżej się kręci :D Wracając pocisnąłem z Duńskiej ale trochę do 6 dyszek zabrakło (wmorde wind).

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Pilchowo -> Tanowo -> Dobieszczyn -> Stolec -> ścieżka do Dobrej -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> ul.Miodowa -> Osowo -> Warszewo -> ul.Duńska -> Centrum
Dystans:65.34 Czas:02:33AVS:25.62
Vmax:57.22Temperatura:16.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Miodowa z rana

Czwartek, 16 maja 2013 | dodano:16.05.2013Kategoria GT, Szosa

Jestem hardcorem, po wczorajszym Świdwiu, ustawiłem sobie dzisiaj budzik na 6 rano i już po 30 minutach kręciłem w stronę Lasku Arkońskiego. Tak, wstałem specjalnie godzinę wcześniej niż zwykle, żeby przed pracą trochę pokręcić na rowerze. Pierwszy kilometr był koszmarny, mało mi dupa nie odpadła z bólu. Później przeszło i poleciałem spokojnie w kierunku Głębokiego. Pętla od tzw. spokojnej strony czyli szutrówka z dala od brzegu i moja ukochana Miodowa. Zero mocy w nogach, jednak 10h to mało na regenerację, więc sobie zmłynkowałem podjazd w okolicach 16km/h. Ekstra taka jazda przed pracą, muszę częściej tak robić. Najgorsz był powrót po 16, o ile z radością mijałem stojące w korkach samochody, to wiatr na Jana z Kolna mało mnie nie zdmuchnął z roweru do Odry. Masakra jak dzisiaj wiało po południu. Ogólnie jestem trąba kondycyjnie, wstyd na Biankę wsiadać.

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie pętla -> ul.Miodowa -> Osowo -> Warszewo -> Golęcino -> Centrum
Dystans:35.04 Czas:01:31AVS:23.10
Vmax:49.15Temperatura:15.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Świdwie

Środa, 15 maja 2013 | dodano:15.05.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Wypad do Rezerwatu przyrody "Świdwie" z dwoma kolegami z pracy. Piękna pogoda, przyzwoity dystans jak na mtb i sporą dawkę terenu, całkiem fajny avs = piękno tego sportu ;) Nawet myślałem, że się będę nudził jeśli chodzi o tempo, a było bardzo komfortowo. Pod koniec byłem już zmęczony od czasu jazdy i cholernej tarki na szutrze prowadzącym do jeziora. Fajnie tak sobie powspominać, ostatni raz nad Świdwiem byłem... 5 lat temu? Coś koło tego.

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Pilchowo -> Tanowo -> Węgornik -> Świdwie -> Węgornik -> Tanowo -> Pilchowo -> Głębokie -> Lasek Arkoński -> Centrum

Wieżyczka nad jeziorem © Xsystoff

Vmax:42.52Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Nocne manewry przygraniczne

Poniedziałek, 6 maja 2013 | dodano:06.05.2013Kategoria GT, Nocne manewry, Szosa

Najpierw siedząc w pracy miałem w planach małe, popołudniowe co nieco na rowerze ale jakoś zmęczyłem się do tej 16stej, aż ochota mi przeszła ;) Zrobiłem po pracy na luzie zakupy, opierdzieliłem chińczyka na mieście, umyłem samochód, kupiłem sobie Fortunkę wiśniową na wieczór i... koło 20 zachciało mi się jeździć. Szybka akcja i kręciłem w stronę zachodzącego słońca. Pusto, cicho, spokojnie. Bomba, dawno nie widziałem tak małego ruchu samochodów w okolicach przygranicznych, nawet w centrum miasta było już pusto w okolicach 22. Zaczynam poważnie myśleć nad takimi późnymi wypadami właśnie ze względu na ten spokój... Połowa drogi już po ciemaku, ale na lajcie z 1 watowym Mactronic`iem sobie śmigałem widząc nawet niektóre dziury :) Średnia nawet spoko... :D

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Wołczkowo -> Dobra -> Lubieszyn -> Dołuje -> Skarbimierzyce -> Mierzyn -> Centrum
Dystans:40.08 Czas:01:33AVS:25.86
Vmax:42.91Temperatura:19.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Mój kochany pamiętniczku...

Niedziela, 5 maja 2013 | dodano:05.05.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Dzisiaj spojrzała na mnie ona... ups, to nie ten pamiętniczek ;) Dzisiaj miało miejsce małe wietrzenie łydki w wolne, majowe, ciepłe popołudnie. W Lasku Arkońskim taki tłok, że tylko człowiek się irytował, więc objechałem Głębokie od dupy strony czyli szutrówką zdala od spacerowiczów. Skoczyłem też zobaczyć jak tam asfalcik z Bezrzecza do Redlicy - jest bomba, wracam tam szoską :) Podjazd z Wołczkowa na Bezrzecze zagotował mi płuca i nogi ale dałem radę utrzmać 25km/h co jak na taką przerwę w jeżdżeniu uważam za osobisty sukces :D Dzisiaj nawet nie było źle, średnia zassała jak grzybiarka pod hotelem Panorama ale jakoś tak fajnie się jechało... Muszę jeszczę trochę polatać na mtb, co by docenić przesiadkę na szoskę i nie wrzucać jakiś marnych wycieczek na Biance po 50km z avs 25km/h :)

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie półpętla -> Wołczkowo -> Bezrzecze -> Wołczkowo -> Głębokie półpętla -> Lasek Arkoński -> Centrum

Widok na Redlicę i Wąwelnicę © Xsystoff

GT w służbie jego królewskiej mości © Xsystoff

Piękny asfalcik © Xsystoff

Wiosna! © Xsystoff

Dystans:40.00 Czas:01:44AVS:23.08
Vmax:45.46Temperatura:20.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Blankensee

Czwartek, 2 maja 2013 | dodano:03.05.2013Kategoria GT, Szosa

Udało mi się wrócić z Holandii już 1 maja, więc mogłem trochę pośmigać na rowerze :) Wybrałem się z ojcem na inspekcję trasy do Buku, jak wygląda asfalt po zimie i czy spokojnie da się polecieć tam szosą bez obawy o pogubienie kół. Nie jest źle, w zasadzie tylko fragment z Głębokiego do Wołczkowa robi się z roku na rok gorszy, a tak to nawet równo. Nie licząc oczywiście słynnego fragmentu w Buku, gdzie jest więcej dziur niż asfaltu :D Oj cieńka dętka ze mnie dzisiaj była, po 41km byłem solidnie zmęczony...

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Wołczkowo -> Dobra -> Buk -> Blankensee -> Buk -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> Lasek Arkoński -> Centrum