button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Mój rower

Licznik odwiedzin

Teren

Wieczorne błotko

Czwartek, 20 lutego 2014 | dodano:20.02.2014Kategoria GT, Teren

Rano jeszcze mokro, ale już po południu ładne słoneczko i wszystko przeschło. No prawie wszystko wyłączając Lasek Arkoński i Głębokie ;) Po pracy od razu do domu i na rower, udało mi się 3/4 zrobić jeszcze za dnia, więc do nightbiku nie będę tego zaliczał. Męczyłem dzisiaj teren, szczególnie stare śmieci, gdzie złamałem sobie obojczyk 7 lat temu. Matko jak ten czas leci. W arkońskim ogromna ilość biegaczy, to ma chyba związek ze zbliżającymi się zawodami i biegnącą tamtędy trasą. Fajna temperatura 8*C, idealna na potówkę i bluzę rowerową z długim rękawem. Przy okazji muszę wyczyścić napęd, bo się zasyfił od... lata ;p

Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie pętla -> Lasek Arkoński -> Centrum
Dystans:30.34 Czas:01:25AVS:21.42
Vmax:47.22Temperatura:8.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Prawie jak nightbike

Niedziela, 22 grudnia 2013 | dodano:22.12.2013Kategoria GT, Nocne manewry, Teren

Prawie jak ponieważ 1/3 jazdy udało się zaliczyć jeszcze gdy panował półmrok, więc to taki nightbike połowiczny ;) Doszedłem dzisiaj do wniosku, że chyba zmienia mi się tolerancja na temperaturę, bo... wczoraj było 6*C i było mi w kurtce zagorąco, dzisiaj było już 8*C i poszedłem tylko w potówce i bluzie rowerowej z długim rękawem. Było idealnie, a kiedyś sobie nie wyobrażałem żebym tak jeździł i nie zmarzł :) Jeździło się dzisiaj genialnie, poleciałem standardowo do Lasku Arkońskiego i objechałem Głębokie (już po ciemku). Noga podawała, lampki świeciły, jednym słowem cud, miód i orzeszki :D Średnia bardzo ładna, sam nie wiem skąd taka różnica między wczoraj i dzisiaj. Cuda normalnie.

Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Arkonka -> Centrum

Dystans:30.06 Czas:01:14AVS:24.37
Vmax:43.22Temperatura:8.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Weekendowo

Sobota, 21 grudnia 2013 | dodano:22.12.2013Kategoria GT, Teren

W ostatnim wpisie zażartowałem, że jak wsiadłem na rower to gdzieś mnie wyślą z pracy w delegację. Wiele się nie pomyliłem, pojechałem na cały miesiąc (listopad) do... Korei. Tej południowej oczywiście. Przy okazji na weekend skoczyłem prywatnie do Tokio i można powiedzieć, że Azja zaliczona i wykreśliona z miejsc gdzie ewentualnie mógłbym jeszcze pojechać ;) Po powrocie, przez 2 tyg pogoda była kiepska, a później pochłąnęły mnie formalności związane z załatwianiem... ślubu. Mojego oczywiście :D Przed samymi świetami zrobiło się już spokojniej, nie pada, jest w miarę ciepło jak na grudzień, ja mam 3 tygodnie urlopu więc... czas na rower. Krótka i standardowa traska do Lasku Arkońskiego, zaliczone Głębokie i mega radocha z jeżdżenia. Oj brakowało mi tego, chociaż kondycja jest chyba ujemna.

Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Wojska Polskiego -> Centrum

Dystans:25.02 Czas:01:09AVS:21.76
Vmax:37.88Temperatura:6.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Suwalszczyzna vol.4

Piątek, 2 sierpnia 2013 | dodano:02.08.2013Kategoria GT, Teren

Hah jako, że w przyrodzie nic nie ginie to z lewą kończyną dolną wszystko już ok, natomiast prawa jest styrana jak koń po westernie i zaczyna protestować ;) Kurde ja się starzeję, jeszcze kilka lat temu trzepało się kaemy i jedyne co bolało to dupa od siodełka, a teraz kolanko, ściegno, plecki, kark... Stary kapeć ze mnie ;P Wracając do meritum, dzisiaj uderzyłem do WPN czyli Wigrzański Park Narodowy. Trzasnąłem z ojcem pętelkę wokół Jeziora Wigry i kilku pomniejszych sąsiadujących z tymże. W wiekszości przypadków zrobione kaemy wiodły po szutróweczkach (trochę krzywe ale przynajmniej Recon się nie nudził), po leśnych ścieżkach (miodzio!, szczególnie kamieniste zjazdy rox), po single trackach z korzeniami oraz wąskich asfaltowych drogach, a raczej dziurogach, bo mimo MTB momentami trzepało okrutnie. Suma sumarum chyba najlepszy mój wypad w teren od lat, może górek nie za wiele ale jakie widoczki i fajne ścieżki. Do tego już dawno nie musiałem stawać przy mapach szlaków i śledzić na drzewach znaków. Mega wypad, 100% frajdy.

Trasa:
Suwałki -> Leszczewek -> Stary Folwark -> Magdalenowo -> Czerwony Folwark -> Mikołajewo -> Czerwony Krzyż -> Krusznik -> Bryzgiel -> Powaly -> Gawrych-Ruda -> Słupie -> Sobolewo -> Krzywe -> Huta -> Mała Huta -> Suwałki
Dystans:61.06 Czas:02:50AVS:21.55
Vmax:53.57Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Suwalszczyzna vol.3

Czwartek, 1 sierpnia 2013 | dodano:01.08.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Po dniu przerwy od dwóch kółek, dzisiaj kolejna jazda. Kolano nie boli ale nie mogę go obciążyć mocniej, mam dziwne uczucie, że jeszcze nie wszystko z nim ok. Podjazdy robione prawą nogą, która też ma już powoli dosyć. No ale taki jest sport, coś się musi w ciele popsuć, coś musi poboleć :) Dzisiejszy dystans może nie jest porażający ale w większości były to przepiękne szutróweczki. Co prawda trochę krzywe, a w okolicach Smolnik byłem nawet zdziwiony, że na zjeździe nic mi nie odpadło z roweru, ale widoki są boskie. Dawno się tak nie bawiłem w terenie jak dzisiaj. Mimo kilku podjazdów na młynku :P

Trasa:
Gulbieniszki -> Udziejek -> Łopuchowo -> Błaskowizna -> Bachanowo -> Hańcza -> Przełomka -> Mierkinie -> Stara Hańcza -> Dzierwany -> Smolniki -> Kleszczówek -> Sidory -> Siodory Zapolne -> Ścibowo -> Sidorówka -> Czajewszczyzna -> Gulbieniszki

Miodna szutróweczka © Xsystoff

Vmax:53.57Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Suwalszczyzna vol. 1

Poniedziałek, 29 lipca 2013 | dodano:29.07.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Dzisiaj dzień pierwszy wakacji na Suwalszczyźnie. Co tu dużo mówić, po prostu przepiękny region z cudownymi widokami i milionem górek. W ciągu 80km nie było nawet 500m płaskiego odcinka. Ciągle góra lub dół, góra lub dół i tak na okrągło. Podjazd z Rudki Tartak do Wiżajn wymusił wrzucienie młynka z przodu, killerskie 3km, dużo stromsze niż Miodowa. Vmax też zacny jak na MTB. Wziąłem GT-ka ze względu na uniwersalność, nie boi się dziurawych dróg (niestety sporo ich tutaj), a także wypasionych szutrówek (jeszcze więcej). Jestem zakochany w tych rejonach, tutaj jest przepięknie.

Trasa:
Gulbieniszki -> Sidory -> Rudka Tartak -> Kadaryszki -> Rowele -> Wiżajny -> Grzybina -> Lenkupie -> Żytkiejmy -> Błąkały -> Stańczyki -> Maciejowięta -> Golubie Małe -> Zarzecze -> Bućki -> Hańcza -> Bachanowo -> Kruszki -> Malesowizna -> Szurpiły -> Kazimierówka -> Jeleniewo -> Gulbieniszki

Jezioro, jedno z miliona © Xsystoff

Vmax:70.86Temperatura:30.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Stare śmieci

Środa, 5 czerwca 2013 | dodano:05.06.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Miałem pośmigać wczoraj po pracy, ale bardzo dobry kolega miał problem z samochodem i potrzebował pomocy. W sumie nawet dobrze się złożyło, bo dzisiaj rano poleciałem do pracy na GT, a po pracy do lasu :) Odwiedziłem tytułowe stare śmieci w postaci Wieleckiej Góry i zjazdu do Polany Harcerskiej. Jejku jak ja tam dawno nie byłem, a przecież kiedyś jeździłem tamtędy feftylion razy :) Banan na twarzy przez cały zjazd, ah jaka mega przyjemność pociskać wąską szutrówką prawie 5 dyszek. Później też dawno nie widziana szoska z Bartoszewa do Grzepnicy i powrót standardowo na Głębokie przez Dobrą. Nawet dobrze mi się śmigało, trochę mnie zmasakrowało 9km prawie non stop pod górę (Golęcino - Warszewo las) ale jak się z nimi uporałem to już było tylko lepiej.

Trasa:
Centrum -> Golęcino -> Warszewo -> Wielecka Góra -> Polana Harcerska -> Pilchowo -> Bartoszewo -> Grzepnica -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> Lasek Arkoński -> Centrum
Dystans:51.08 Czas:02:05AVS:24.52
Vmax:44.15Temperatura:19.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Świdwie

Środa, 15 maja 2013 | dodano:15.05.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Wypad do Rezerwatu przyrody "Świdwie" z dwoma kolegami z pracy. Piękna pogoda, przyzwoity dystans jak na mtb i sporą dawkę terenu, całkiem fajny avs = piękno tego sportu ;) Nawet myślałem, że się będę nudził jeśli chodzi o tempo, a było bardzo komfortowo. Pod koniec byłem już zmęczony od czasu jazdy i cholernej tarki na szutrze prowadzącym do jeziora. Fajnie tak sobie powspominać, ostatni raz nad Świdwiem byłem... 5 lat temu? Coś koło tego.

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Pilchowo -> Tanowo -> Węgornik -> Świdwie -> Węgornik -> Tanowo -> Pilchowo -> Głębokie -> Lasek Arkoński -> Centrum

Wieżyczka nad jeziorem © Xsystoff

Vmax:42.52Temperatura:24.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Mój kochany pamiętniczku...

Niedziela, 5 maja 2013 | dodano:05.05.2013Kategoria GT, Szosa, Teren

Dzisiaj spojrzała na mnie ona... ups, to nie ten pamiętniczek ;) Dzisiaj miało miejsce małe wietrzenie łydki w wolne, majowe, ciepłe popołudnie. W Lasku Arkońskim taki tłok, że tylko człowiek się irytował, więc objechałem Głębokie od dupy strony czyli szutrówką zdala od spacerowiczów. Skoczyłem też zobaczyć jak tam asfalcik z Bezrzecza do Redlicy - jest bomba, wracam tam szoską :) Podjazd z Wołczkowa na Bezrzecze zagotował mi płuca i nogi ale dałem radę utrzmać 25km/h co jak na taką przerwę w jeżdżeniu uważam za osobisty sukces :D Dzisiaj nawet nie było źle, średnia zassała jak grzybiarka pod hotelem Panorama ale jakoś tak fajnie się jechało... Muszę jeszczę trochę polatać na mtb, co by docenić przesiadkę na szoskę i nie wrzucać jakiś marnych wycieczek na Biance po 50km z avs 25km/h :)

Trasa:
Centrum -> Lasek Arkoński -> Głębokie półpętla -> Wołczkowo -> Bezrzecze -> Wołczkowo -> Głębokie półpętla -> Lasek Arkoński -> Centrum

Widok na Redlicę i Wąwelnicę © Xsystoff

GT w służbie jego królewskiej mości © Xsystoff

Piękny asfalcik © Xsystoff

Wiosna! © Xsystoff

Dystans:40.00 Czas:01:44AVS:23.08
Vmax:45.46Temperatura:20.0 HRmax:(%)HRavg(%)

Kolejna praca

Środa, 26 września 2012 | dodano:26.09.2012Kategoria Teren, Szosa, GT

Ech, kolejna przerwa w jeżdżeniu. Miałem już takie ciśnienie żeby pokręcić, że wybrałem się na GT do pracy, a zaraz po niej uderzyłem prosto do lasu. Standardowo zaliczyłem Lasek Arkoński, później szosowe co nieco do Dobrej i powrót na Głębokie. W Lasku Arkońskim spotkałem Adamickiego z którym zaliczyłęm pętłę na Głębokim ucinając przy okazji ciekawą dysputę na filozoficzne tematy męskich nóg gdy kręci się 15 tysi rocznie ;) Jestem mega leszcz, zrobiłem 55km i byłem wypompowany na maksa. Muszę przycisnąć żeby poprawić samopoczucie i kondycję.

Trasa:
Centrum -> Golęcino (praca) -> Komuny Paryskiej -> ul. Bandurskiego -> Trasa Północna -> Obwodnica śródmiejska -> ul. Arkońska -> Lasek Arkoński -> Głębokie -> Wołczkowo -> Dobra -> Wołczkowo -> Głębokie -> Lasek Arkoński -> Głębokie pętla -> Lasek Arkoński -> Centrum