button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Mój rower

Licznik odwiedzin

Szoska

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano:23.02.2014Kategoria Szosa, GT

Umówiłem się z  Adamickim na małe, szosowe co nieco. Plan był jasny: pętelka po DE, według google maps jakieś 55km. Spoko, idealny dystans, tylko zapomniałem, że miałem jeszcze podjechać do rodziców. Trochę zmęczył mnie wiatr, dystans wyszedł trochę większy (60km), bo czekając na Adamickiego kręciłem żeby nie zmarznąć, a do tego doszło bonusowe 12km. Poważnie myślałem, że nie dojadę do domu rodzinnego, ledwo się doczłapałem, za dużo tych km. Chociaż towarzystwo dzisiaj było wyborne, żarciki tyrowo-rowerowe przednie, interlokutor nad wyraz inteligentny. Uch, aż się klawiatura klei od cukru ;) Fajnie wreszcie z kimś pojeździć, samemu to nudno bywa. Muszę odsapnąc ze dwa dni i walnąć jakiś night bike.

Trasa:
Centrum -> Mierzyn -> Stobno -> Stobno Małe -> Schwennenz -> Lebehn -> Krackow -> Glasow  -> Retzin -> Ramin -> Grambow -> Linken -> Lubieszyn -> Dołuje -> Skarbmierzyce -> Mierzyn -> Centrum -> Żelechowa -> Centrum